בפעם הרביעית: אלמוני תועד מתנכל לבית חב"ד

    צבי טסלר 4 Comment on בפעם הרביעית: אלמוני תועד מתנכל לבית חב"ד

    התנכלות לבית חב"ד בשכונת רחביה בירושלים: אלמוני הגיע לפתח בית חב"ד בליל שבת והשחית את המקום, מצלמות תיעדו את הנעשה והתיעוד הועבר למשטרה. השליח הרב ישראל גולדברג, אומר ל'קול חי' כי זו פעם רביעית שאלמונים מתנכלים לפעילות הקירוב בשכונה אך בכל פעם המשטרה ממאנת לטפל בפורעים

    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בליל שישי לפנות בוקר, הגיע אלמוני אל מחוץ לבית חב"ד ברחביה שבירושלים, השחית וביזה עלונים תורניים וחוברות לימוד וניסה לשבור את חלון הראווה ללא הצלחה. מצלמות תיעדו את הנעשה והתיעוד הועבר למשטרת ישראל.

    הרב ישראל גולדברג שליח חב"ד בשכונת רחביה מסר ל'קול חי' כי מדובר כבר במתקפה הרביעית על בית חב"ד בתקופה האחרונה . "מדובר בפשע שנאה לכל דבר ואין לי ספק שלו זה היה קורה בגרמניה או במקום אחר זה היה מטופל מיידית ובחומרה".

    שליח חב"ד הרב ישראל גולדברג, הפועל במקום למעלה מעשור, מספר כי הוא פנה למשטרה כבר בפעם הראשונה שהמקום הושחת:"משכו אותי שוב ושוב עם תשובות שונות ולבסוף הודיעו לי שהתיק נסגר מחוסר עניין לציבור", מספר הרב גולדברג ומזדעק: "אם זה היה קורה בכל מקום אחר בעולם – כולם היו מזדעזעים".

    הרב גולדברג הטיח: "איך יכול להיות שכאן, בעיר הבירה ירושלים, בארץ ישראל,  מאפשרים לדבר כזה להתרחש שוב ושוב ושוב? חשבנו בהתחלה שזה משהו מקרי, אבל כעת כשאנחנו רואים שזה קורה שוב ושוב ושוב – הגיע הזמן שהחשוד ייעצר באופן מיידי. יש למשטרה את כל הכלים והדרכים להגיע אליו".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      צריך להשאיר מארב לפורע הזה וכשיגיע לפרוע לבצע מעצר אזרחי עם מכות רצח ולהעביר אותו למשטרה

    2. 1

      מה יקרה אם מישהו יכין לו מארב כדור לראש המישטרה גם תדווח חוסר עיניין לציבור